Gammal eller bara mer vuxen?

I vissa situationer känner jag mig gammal eller mer vuxen än andra, som till exempel på jobbet eller i skolan. de flesta är yngre mig, dem flesta är även mer livliga och "barnsliga" än vad jag är. I vissa situationer kan detta störa mig då jag tycker att det inte passar sig. Andra gånger önskar jag också att jag kunde vara lite mer livlig och barnslig. Men den sidan har försvunnit, det är bara dem närmsta som kan få se den sidan av mig vid vissa tillfällen. Så är det för att jag blivit gammal eller bara för att jag är mer vuxen?

snart är tvätten klar :) har tvätta sen cirka klockan 12 idag :P behövdes må jag säga! :) Mamma och jag var ute och handlade förut och efter det bjöd jag älsklingen på mat :) Jag tror han uppskattar min mat :) Jag gjorde typ en korv röra med bacon, lök och tomater :) jag tyckte det blev gott i alla fall ;)

saknar redan min älskling, han åkte hem för att vara med katterna och delvis är det skönt att vara ensam en liten stund men jag behöver inte många timmar för mig själv innan jag saknar min Fredrik igen :D Allt känns så bra och självklart med honom, det är svårt att förklara eller beskriva men detta förhållande liknar inget av dem jag har haft innan. Och det är positivt alltså! Det känns så självklart att det ska vara jag och Fredrik. Han är den enda för mig <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback