Jag har inte tid!

Nope har verkligen inte tid till att skriva blogg så därför blir det inte så ofta jag skriver blogg heller. :) Och för den delen gör jag inte så mycket mer än att jobbar och det är ju jobbet som gör att jag inte hinner blogga :P En vanlig dag för mig ser ut som följande: jag går upp mellan 9.30 och 10 och äter frukost och fixar i ordning mig. Sen tar jag tåget som går vid 11 för att komma till jobbet i Linköping då jag börjar kl 12. Först på jobbet har vi lite utbildning, sen har vi möte och efter det äter man. Sen åker man till det område som har tilldelats en, det kan vara var som helst i Östergötland. Jag har varit i Linköping, Mjölby, Mantorp och Skänninge. Sen jobbar vi ute i fält till mellan 20 och 21 beroende på. Sen ska man kanske ta sig tillbaka till kontoret och det kan ta tid beroende på var man är någonstans. De dagar jag åkt tillbaka till kontoret har jag inte kommit hem förrän 23. Så man kan förstå varför jag inte har tid för :) och förutom dessa timmar så har jag ju bott med min älskade i veckan och då vill jag hellre vara med honom än att sitta vid datorn :)

igår var vi i alla fall på Liseberg, vi var ett helt gäng som var där :) vi köpte åkpass och åkte en hel del karuseller, men då det var rätt mycket folk hann vi inte åka så väldans mycket men vi åkte det vi ville och sen var vi nöjda :) Jag hade i alla fall en underbar dag med min älskade <3 <3 Jag älskar dig på alla sätt och vis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback