Längesen igen.. :)

Som sagt har inte så mycket tid över för bloggen. Har inte tid nu heller egentligen men men ;)
Sista veckan på jobbet nu i alla fall, det är gött det :)
Helgen har varit trevlig :) i Lördags var jag och älsklingen hos hans mor och firade henne på hennes dag. Vi firade även Fredriks bror som också fyller snart. :) det blev god mat och glass till efterrätt :) På kvällen blev det fest hos Micke och sen blev det utgång i Motala, helt otippat att vi skulle hamna där i alla fall ;)
Söndagen blev lugn, vi var väl inte så bakis men rätt så sega :) vi tog en promenad och pratade bland annat om hus :D Nej vi pratade inte om att flytta ihop, vi pratade om att det fanns hus att beställa för en så där miljon. Utöver det behöver man bara betala mark, vatten och el och övrig inredning i huset så klart. :) Det lät intressant i alla fall :)

Nej nu är det dags för mig att äta frukost och göra lunch :)

Jag har den underbaraste killen i mitt liv, du har stulit mitt hjärta totalt ;) <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback