Livet är underbart :D

Jag har inget att klaga på, jag trivs jätte bra med plugget, jag har en underbar pojkvän, en normal ekonomi igen, en underbar familj och underbara vänner :)

I skolan lär jag mig massa konstiga saker ha ha ;) just nu lär vi oss om biologisk mångfald, vi lär oss även om statistik (ANOVA och Kruskal- Wallis) och det är inte så lätt när man inte är något matte geni men men ;) vi har även fått en viktig uppgift från kommun, vi ska ta vatten prover och samla in info om en sjö, det ska bli spännande, känns mer viktigt och riktigt när man gör det på allvar hi hi ;)

Jag hade tänkt att skriva blogg redan igår men då såg jag att true blood var på tvn så jag tänkte att jag skulle kolla på det och GUD så bra det var! Jag måste verkligen se nästa avsnitt, måste måste måste!

Snart är det helg för imorgon har jag ingen skola så det är nice :D det känns som att dagarna har raketfart....efter skolan idag ska jag hem till min älskade och pussa och krama honom lite, eller mycket hi hi ;) imorgon ska jag och mamma åka till Linköping för att shoppa lite. Jag hittade ju ett par skor i Mantorp som jag verkligen vill ha :D men jag var osäker på min ekonomi då så jag köpte dem inte men nu ska jag nog göra det :D och så blir det nog något annat smått och gott :)

Innan jag går här ifrån för att göra mig i ordning måste jag säga att jag älskar min Fredrik mer än allt annat och allt känns så självklart, jag vill att det alltid ska vara du och jag. Jag vill inte ha någon annan framtid än en framtid med dig. Pussar till den underbaraste mannen i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så glad för din skull vännen :) Fast jag behöver din hjälp du som redan pluggar :)

Postat av: Helena

Jag tycker att du ska köpa skorna om du vill ha dom :)

2009-08-27 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback