Grattis Cecilia, du är ju så förbannat smart!

Idag / i kväll är det tvättning som gäller för mig och älsklingen. För ca 30 minuter sen var jag nere i tvättstugan för att hänga upp kläder till att torka. När jag går in i torkrummet så stänger jag dörren efter mig, men om jag hade vetat att dörren låser sig själv och att den inte gick att låsa upp inifrån! skulle jag aldrig gjort det. Jag stod och fifflade med låset i 5 minuter eller så, sen insåg jag att jag var verkligen inlåst. Jaha så var det med det alltså. Inte hade jag med mig mobilen heller. Jag behöll dock lugnet och öppnade fönstret som är i axelhöjd och fortsatte hänga upp resterande av tvätten. När jag var klar med det hade jag problem hur fan jag skulle komma upp och ut ur fönstret. Tur som det var fanns det ett element bredvid fönstret, så jag klev upp på den, hivade upp ena benet utanför fönstret (som tack och lov var i markhöjd) sen följde resten av kroppen med. När jag kommit ut halvsprang jag lite för att komma in igen och tack och lov hade jag med mig husnycklarna, annars skulle jag varit utelåst oxå på råga på allt. Aja  spännande var det i alla fall och inget jag gör om igen ;)

Kommentarer
Postat av: helena

men gumman då....hoppas på att du inte låser in dig igen. men det hade varit lite kul o varit en liten mus o sett hur du tog dig igenom fönstret :)

2009-12-08 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback