Hemma dag

Skönt att få vara lite ledig och att vara hemma. Det är bara så typiskt att mina vänner inte kan räffa mig då jag äntligen har tid :P men men det är som det är.  det var riktigt skönt med sovmorgon, få vakna av sig själv :) Visserligen blev det inte riktigt så i och med att mamma skickade ett sms klockan 9, men då var jag typ redan halvvaken så det gjorde inte så mycket :) Och som vanligt märkte jag inte när man älskling gick upp i morse. :P Fast jag fick en hej då puss ;)  Hm lustigt men det känns som lördag idag, men det e bara för att älsklingen har jobbat dem senaste lördagarna och jag har bara sovit vidare :P

Borde hitta någon mer julklapp åt min älskling, men vad? Jag har ju inte så mycket pengar kvar så det måste ju bli något litet i s fall...hmm, det tål att tänkas på :) någon som har något förslag? ;) Helt otroligt att jul är nästa vecka, hur har tiden kunnat gå så här fort? :O Snart börjar en ny termin i skolan och den kommer ta slut i ett kick sen kommer jag vara inne på mitt tredje och sista år, spännande, vi får se vad framtiden har i sitt sköte för mig. Det enda jag strävar efter är att få ett jobb, jag behöver inte få någon karriär men ett jobb tack! :D

nej dags för frukost nu och spela lite :P

Saknar min älskling och längtar till helgen <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback