Jag vet inte...

om ni läsare har märkt det lilla diagrammet i vänstra hörnet :) Men jag kanske har redan skrivit om det? I alla fall visar den min nuvarande vikt och min målvikt (just nu är målvikten bara ett delmål). Jag hittade en riktigt bra sida där man kan hålla koll på allt; ViktPejl, där kan man skriva dagbok, notera vad man ätit och räkna ut kalorier, hur mycket man tränar och hur mycket kalorier man bränner osv. Riktigt bra sida i och med att jag ska sätta igång och träna ordentligt :) var och tränade idag med min syster en sväng, men det blev rätt lugnt i och med att jag fortfarande är förkyld :( så det blev bara styrketräning. imorgon tänkte jag träna igen och då blir det lite konditionsträning :P

nej nu blir det en dusch här borta och sen en myskväll med älsklingen <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback