Måndag ca kl 12

Trött som jag vet inte vad men lika lycklig för det. Helgen var rolig och spännande :) jag sov borta mellan lördag och söndag för Johanna och jag hade varit i Motala och festat. Och det kändes så konstigt att sova utan min älskade så jag hade världen hemlängtan där på söndagen. Men till slut kom jag hem och det var så härligt och underbart att få se min älskade och pussa och krama om honom :D Skönt att jag inte drack så mycket i lördags för jag slappa ju baksmällan men det blev inte mycket sömn så jag var sjukt trött igår och är fortfarande trött. Hoppas det blir bättre imorgon i alla fall. Men då ska jag upp tidigt :( men jag ska gå upp typ samtidigt som älsklingen så det blir väl nice :D inte ofta vi går upp samtidigt på morgonen.

hi hi skickade ett gulligt och kärleksfullt sms i lördags till min älskade och hans svar gjorde mig alldeles tårögd. jag älskar honom så mycket, det finns ingen annan som han och det finns ingen annan jag vill ha. Lycka är att få vara med dem jag älskar och det är ju det jag gör så därför är jag så lycklig ;)

Nej nu är det väl dags för lunch och sen sätta igång med vårt projekt igen som vi typ är snart klara med (?) och vi har till den 20e januari att bli klara så det känns riktigt bra :)

pussar till min udnerbara sambo Fredrik <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback