Otrohet, bråk och drömmar

Ja mina drömmar har blivit helt galna. För några dagar sen drömde jag att jag var otrogen, som tur var inte mot Fredrik, utan denna person var någon annan. Men shit vilka skuldkänslor jag hade :S och i natt drömde jag att jag hamnade i bråk med ett par killar, eller det var väl ett gäng snarare. Enligt dem ställde jag mig före i kön fast dem inte direkt stod i kön och istället för att jag flyttade på mig slog jag det första slaget! Hallå det är väl inte jag? :P Jag startar väl aldrig bråk? ;)

Usch jag har gått och blivit sjuk, det är inte så farligt just nu för jag har bara ont i halsen och ont i skallen men det kommer ju bli värre :S  och jag som bara ville ta det lugnt och njuta helgen med min älskling, visst jag ska ta det lugnt men jag vet inte om jag kommer njuta så mycket :S

Nu ska jag försöka hitta lite info om kalorier och träna för efter nyår ska jag sätta igång ordentligt med det där :P

Saknar min älskade <3 <3 <3

PS: Skönt att det ÄNTLIGEN är lov :D :DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback