Sambo :D

Ja nu är jag / vi sambo, helt underbart. Det har varit lite stressigt och lite irritation dem senaste dagarna men det har varit mest för att det varit så rörigt här...men nu börjar det se riktigt bra ut , tycker jag i alla fall ;) Har lite kvar att packa upp men jag kanske hinner det idag. Kommer komma hem sent idag på grund av att vi skriver rapport. Är så trött på skiten ;) he he. Sambokänslan har inte riktigt infunnit sig än men snart så, jag har har ju bara bott här i 3-4 dagar (beror på hur man räknar) och så länge har jag varit här förut när vi inte bodde tillsammans :) Jag är lycklig, det är det som är huvudsaken och vi kommer få det riktigt bra, jag och min älskade. <3 <3 <3 Kärlek för alltid!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till er :) Är glad för eran skull!

Postat av: Maria

Tack :) Hon kommer länka till min blogg i 3 olika inlägg, så jag förhoppningsvis får mer besökare :)

2009-12-03 @ 12:28:24
URL: http://ia-87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback