Jag är arg!

På mig själv, känner mig så förbannat jävla naiv för att jag tror på att vissa personer kan vara normala och mänskliga...men nej du, nu är det fan slut med andra chanser, för alltid...aldrig igen, påminn mig om det Johanna! Hela tiden, och framförallt om jag funderar på det...

Jag hoppas att historien inte upprepar sig när jag nu träffat någon som jag verkligen tycker om men den som lever får se...längtar till helgen :) om nu helgen blir som jag vill förstås...

Andy, förlåt att jag skriver det här, men jag är besviken på dig, jag kommer inte berätta varför men jag hoppas att du kanske kan komma på det själv. Det kommer gå över, tror jag i alla fall.

Puss puss nu ska jag ha lektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback