Jag är kär! :D

I min nya fina lägenhet, den är riktigt fin. Den är perfekt för mig, här kommer jag stortrivas när jag väl fått ordning på allt och jag är på god väg iaf :)

Besök på lördag, ska bli trevligt :) God mat, lite vin kanske och trevligt sällskap :)

Har inte börjat sakna internet än för jag har haft fullt upp med så mycket annat iaf, men antagligen så kommer jag sakna internet mycket nästa vecka, eller veckan därpå då jag har "schema fri" vecka. Kommer väl få tillbaka mitt internet den 25e, men förhoppningsvis tidigare :)

Igår var man i Motala med mamma, vi handlade lite grann, det behövdes för det ekade i min frys ;) köpte även 2 nya blommor till lägenheten :) Och idag ska jag och mamma åka och fixa nya madrasser så jag kan börja använda min dubbelsäng! :D Ska bli helt underbart ju :D

Nä dags för lunch här snart :) Ha det så bra alla sötnosar, jag nås på mobilen ;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Thette

Du har blivit utmanad i min blogg :)



Gå in och se vad du ska göra



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback