Jag har flyttat hem till mamma igen!

Men bara för den här veckan, till fredag som längst :) Dem håller på att renovera avloppen och rören i lägenheterna där jag bor och då stänger dem av vattnet den här veckan och det orkar jag verkligen inte med så fick jag bo hos mamma istället :P

Du gör så att jag mår så bra, kan inte sluta tänka på dig, jag hoppas vi ses på fredag, tänkte ringa dig imorgon tror jag allt thihi

det känns som att jag inte riktigt hänger med i skolan och mest beror det på att jag inte har Internet hemma så därför kan jag inte uppdatera mig så ofta...visst jag får låna mammas datorn men den e ju lite knasig ibland, inte bäsa kvalitén på den men som sagt den duger, när den är sammarbetsvillig ;) får iaf tillbaka nätet den andra mars så det är ju rätt många dagar kvar :S typ 13 dagar kvar, hur ska jag klara av detta? suck :(

nej nu ska jag göra något anna...ha det gött alla...saknar en viss person ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback