Middag hos Mamma och Håkan :)

Jag ska dit till klockan 14 och få lite middag, det uppskattas för då behöver jag inte stöka till mer i köket än vad jag redan gjort :P
Usch jag har ingen ambition till att städa och så har jag ont i skallen också :( badrummet är iaf klart, glömde bara att torka av lampan där inne men det tar ju ingen tid...Hur ska jag hinna städa allt idag egentligen? Ja jag vet, om jag inte skulle sitta här så skulle det kanske gå lite fortare men jag tycker verkligen inte om att städa :S suck..nästa del blir att städa garderoberna i hallen och så även torka av listerna och sånt. Borde gå här ifrån vid halv två så jag har typ en timme på mig så då borde jag hinna med att börja lite i köket också, iaf att diska :) och så måste jag packa ner det som jag diskar också...Japp jag har verkligen att göra idag, tur att man inte har en tv som stör en ha ha ;)

nä dags att fortsätta här

pyss pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback