Nervöst värre

Mmm jag vet ju inte om Han kommer höra av sig eller inte, jag kan väl inte ha så fel igen? Jag vill inte tro det om honom, fast jag har haft fel förut om vissa personer som jag trott jag har känt. Men jag håller tummarna, men denna gång ska jag verkligen inte låta mig kuvas om det är åt det hållet det lutar. Men jag hoppas verkligen inte det. Mitt självförtroende är lika med noll nu förtiden, inte utseendemässigt dock. Men jag har tappat tron på att någon skulle vilja ha mig. Jag önskar att jag kunde få tillbaka lite av min självsäkra sida som jag hade förut, då jag var naiv och tänkte att det är väl så klart han vill ha mig.

Är hos mamma, hon bjuder på kyckling :D det ska bli gott :)

Fredagen den 13e och ändå är jag utanför lägenheten, men jag är inte så skrockfull av mig ;)

ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback