Oj nu var det längesen igen

Hela 5 dagar sen jag skrev blogg sist, men som sagt har ju fortfarande inget Internet hemma och det är verkligen inget bra för mitt studerande :S men jag hoppas jag inte kommer efter eller missar något i alla fall...Internet på måndag eller tisdag är det som gäller i alla fall, det ska bli underbart!

Idag blir det två föreläsningar i skolan, den första har vi redan haft och vid 10.15 ska vi ha den andra, sen blir det att åka hem :) har ju fått pengar idag så jag ska till systemet (nej jag är inte alkoholist he he det är inte för min räkning jag ska dit ;) ) och så ska jag köpa hårfärg för det är verkligen dags för mitt hår att bli färgat ;)

Imorgon har jag också bara två lektioner och på fredag har jag inga ;) på fredag ska mamma och jag ut och handla lite och så ska jag träffa Fredrik och gå på bio, ska nog även bjuda på lite mat innan bion  mums :)

På lördag ska jag och familjen på chokladmässan i Linköping och efter det ska jag och pappa firas, ska bli roligt med massa presenter igen hi hi men tror inte det blir lika många som i julas då jag fick närmare 40 julklappar! :O

Nä nästa gång jag uppdaterar blir nog när jag fått tillbaka Internet, ha det så bra nu alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback