Snart är underbara Fredag här :D

och då ska jag träffa söt igen :) underbart :P ser verkligen fram emot nästa helg då vi ska gå på bio :) då ska även lilla familjen fira mig och pappa, men innan firandet ska vi på choklad mässan i Linköping. det ska bli skoj :D

Sitter och försöker plugga med A- arbetet, det går väl skapligt.. :P men vet inte riktigt hur man ska kunna skriva en inledning innan man ens börjat skriva resten av arbetet? :S men men det blir nog bra i alla fall, hoppas jag :) Jag ska försöka bli klar idag, men får väl se hur långt jag kommer :)

Jag är lycklig och nöjd med livet just nu :) Visserligen saknar jag ha mitt Internet hemma för som sagt så kommer jag inte alltid överens med mammas dator ;) men den 2 mars får jag tillbaka nätet, så det är lite mer om en vecka :P

nä plugga plugga plugga och på lördag ska jag och Johanna shaka loss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback