Underbar och härlig helg :)

Jag trivs suveränt bra i lägenheten. Man gör sin egen lycka och ja det är verkligen det jag försöker med just nu! Hade jätte trevligt besök i lördags, du ska veta att du är saknad ;)
I söndags kom mamma och hälsade på, jag bjöd på mat och så firade vi mig, jag fyllde 24 då :P Vi lyckades sätta upp lite gardiner också hi hi Det var en skön söndag :)

idag har jag inte haft någon skola så jag har haft både tid till att plugga och packa upp lite till, inte mycket kvar att göra nu i lägenheten....

Längtar till helgen...den 21e är det någon rolig händelse i Motala som jag skulle vilja gå på, någon som vill hänga med? :P


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad händer då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback