BTW

Jag kom att tänka på filmen jag såg, Ghost town. Om jag skulle kunna se andar som ville ha hjälp så skulle jag hjälpa dem, det skulle jag se som ett rent nöje, så länge jag träffar på "goda" andar. Jag är lite knäpp ibland men förut när två påsar föll ner från mikron förut frågade jag "Vad vill du?" Nja typiskt att man inte får något svar va? jag var inte ens i närheten av mikron vid det tillfället...jag vet, det kan finnas rationella förklaringar till detta men man kan få leka med sin egen fantasi ibland ;)

nu ska jag se någon annan film, ta på mig mjukis kläder och krypa ner under täcket och se någon spännande och bra film, det låter nice va? :) synd att man inte har sällskap bara...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback