Ett fucked up life

men plugget går bra iaf...man får väl se det positiva fast det känns som att man är i helvetet...Hur kunde jag hamna här egentligen? Hur gick mitt liv till? Jag vet vad jag blir "straffad" för men var började allt detta? Började det med John? Ja jag tror fan det, så ursäkta mig att jag är lite bitter på den här killen. Fan mig, jag skulle ju släppa det förgångna men hur ska man kunna göra det när nutiden är som den är på grund av det förgångna?

Allt jag vill ha är ett något bättre liv, tack.

Det går segt med hemtentan men är iaf klar med dem två första frågorna, någorlunda iaf :P har kommit typ halvvägs med den sista frågan men klarar inte av att tänka mer just nu...har massa andra tankar som flyger omkring i min skalle :S så jag tänkte ta en paus från detta och se på tv...har bara en lektion imorgon så hinner nog fortsätta imorgon fast ska väl fortsätta lite senare ikväll oxå....

Hemtenta = Ordbajsa (inget ord jag tycker om att använda men alla andra i skolan gör det så ;)  )

PS: jag är ledsen och arg för att jag vet att det är mitt eget fel att mitt liv är som det e men just nu kan jag inte göra något åt det, vet inte vad jag skulle kunna göra åt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback