Fortsättning på min kampanj

Jag vill starta upp en kramkampanj för dem frusna....
Ja det tycker jag låter som en suverän idé...jag sitter här och fryser och det är inte mysigt för 5 öre att krama om elementet...så jag tycker att man kan starta en kampanj där alla som är frusna av sig ska få någon att krama om..vill du joina? :D kom igen nu! :D

Det är följande som gäller:
Du får, men måste inte, sprida ordet vidare.
Du ska bara ge kramar till dem du bryr dig om och dem du skulle vilja krama i verkliga livet.
Nej detta är inget traditionellt skicka vidare sak, denna är för att upplysa folk om att det finns någon som vill krama dig där ute.
Du kan skicka vidare dina kramar antingen via bloggen, mail eller på valfritt annat sätt.
Du får, men måste inte, skriva detta inlägg i din blogg och om du gör det så får du även skriva vilka du skickar dina kramar till.
Sist men inte minst, meddela dem personer du skickar kramar till så dem är medvetna om det. Om du är en hemlig beundrare, skriv upp personen i din blogg i så fall ;)

Jag hoppas alla får kramar nu och att alla blir varma i vintermörkret :)

Dessa vill jag skicka min kramar till:
Anders
Johanna
Helena
Marie
Mackan
Therese nr 1, 2 och 3 (känner alldeles för många Therese :P )
Andy
Mamma och Pappa
Jess
Kent
Tobias
Pär

Förlåt om jag glömt någon....

Kommentarer
Postat av: angelica

låter som en rolig idé :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback