Går ju nästan bra att plugga

Ska läsa till sidan 105 och har bara hamnat på sidan 33. Ska skriva 2 diskussion frågor till på tisdag och så ska jag även skriva IBU om detta ämne tills imorgon kl 19, men det ska nog gå bra hoppas jag :) eller vad tror ni? Rätt lätt läst bok och jag förstår det mesta som står i den iaf. Jag har fått en känsla av att det här är lättare än kunskapsfilosofi som vi höll på med förra kursen.

Pengar imorgon :D betala massa räkningar och skit :S Snart flytt. :D Jag är väldigt glad just nu, jag gillar mitt liv. Det händer rätt spännande saker i mitt liv just nu. Det är speciellt en sak som har gjort mig förvånad men men, man vet aldrig vad som händer. Är inte deppig längre, är bara glad och njuter så gott det går av livet. Gårdagen var inte ens så ensam som jag trodde jag skulle tycka :) Det var tomt men sysselsatt mig med att packa lite..Men usch hittade massa otäcka saker i min städskrubb så måste ringa vaktmästaren imorgon :S Jag har haft några få mal fjärilar flygande omkring här då och och har trott att dem ska försvinna av sig själv (tji fick jag) men nu tycks jag hittat deras "bo", hur många som helst där ju, hur äckligt som helst och dem "attackerade" nästan mig så jag stängde dörren illa kvickt. Usch hatar små kryp och liknande. Speciellt när dem är många.

Ska äta lite nu, se en film och sen fortsätta plugga.

PS: kom in på msn så jag kan få prata med dig ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback