Ha ha den roligaste kvällen på länge

Japp Jimmy frågade om jag ville hålla honom sällskap 1 timma i Mjölby eftersom han skulle vänta på tåget 1 timma. Först sa jag ju nej för att jag har rätt mycket att plugga men han sa snälla så då tänkte jag , varför inte :)
Vi träffades, pratade lite och hade skit roligt, så här tokig har inte jag varit på länge, tack för att du kunde locka fram den sidan hos mig ;)  Jag har saknat den :)
Dagens citat (tyvärr kan jag inte riktigt återge det som det sas): "Jag bodde där uppe fast inte åt det hållet"
ha ha fy vad vi hade roligt åt det, men roligast var nog ändå att du missade tåget...jag höll koll på klockan men du gjorde inte det, men jag trodde det så jag sa inte till dig och därav missade du tåget...hi hi  roligt värre ;) höll på att skratta ihjäl mig där...nästan iaf ;) Och både Jimmy och jag kom fram till det att jag är väldigt snabbtänkt...och nej Jimmy jag tror inte du är så osmart som du verkade :P bara lite thihi
hi hi tänk om någon hade tjuvlyssnat på oss och lagt upp det på tjuvlyssnat, ha ha alla hade verkligen trott att vi var helt störda...hi hi  skulle va lite komiskt om nu någon la upp våra skämt där, eller vad säger du "Annika" :P
Det var några fler citat jag skulle lagt upp egentligen, men nu kommer jag inte riktigt ihåg dem, får se vad Jimmy skriver i sin
blogg :D ses snart igen :D Puss puss

Nu ska jag glo lite på tv, ha det gött nu alla :)

Kommentarer
Postat av: jimmy

Hahaha.. tack för de! XD Tack för att du höll mej sällskap ;) Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback