Hihi det hade jag missat

Ja tydligen så har dem höjt CSN med ca 400 kronor. Trodde det förslaget aldrig gick igenom? Fast jag har hört mycket olika om det där, vissa har sagt att förslaget gick igenom men att det skulle typ bara höjas med 50 spänn. varför har man ingen koll på detta? Fast det gör mig bara lite mindre fattig så det är bra det iaf :)

Nej snart dags för mig att gå en liten sväng men sen när jag är hemma igen måste jag verkligen plugga mer. Har iaf kommit på en diskussions fråga men borde blir klar med resten också för imorgon lär jag blir kvar i Norrköping efter skolan.

Nä skriver mer om mitt händelsefyllda liv senare (lite ironisk ja he he)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ringer efter åtta då M åkt o J sover :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback