Jag är förstummad...

över vissa känslor som är oförklarliga och har varit borta ur mitt liv ett bra tag. Wow jag måste vara jätte konstig. Jag blir till och med lite rädd ;)

Vill ni att jag ska avslöja något? Förut kunde jag bli attraherad av "alla" killar och även bli "kär" i en del av dem, hur lätt som helst...aja jag trodde att jag var kär i en del av dem iaf...nu är det inte så längre, på gott och ont, men jag är oftast glad över det för då är det lättare för mig att hitta någon jag har riktiga känslor för nu...mm där ser ni, positiva tankar svävar omkring mig hela tiden haha (ja jag är lite ironisk, för hela tiden finns dem inte här ;)

Nä nu ska jag laga mat..

Puss puss

PS: måste bara tillägga det på grund av att någon sa "du har väl inga principer" så arbetar jag hårt på mina principer just nu och gör allt för att hålla dem..även om det inte märks alltid så har jag faktiskt mina principer, fast dem kanske inte är alltid så fasta men det ska det bli ändring på och jag tycker det går bra hittills :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback