Jag försöker...

förbättra mitt liv...Jag ska inte vara bitter på alla de killar som påverkat mig de senaste året, jag ska bara acceptera det och gå vidare för vet ni vad? Det nya året känns mycket bättre, redan...Jag känner att det är en förändring på G, iaf när det kommer till mitt sätt att reagera på olika händelser och personer...Jag försöker att inte ta åt mig, jag försöker tänka mer att vi inte passar ihop och därför blir det som det blir. Det värsta är ju när man inte får veta något men jag får acceptera det helt enkelt, men det är svårt.

Intressant kväll igår..Nu fick jag ju ännu mer tankar i mitt huvud thihi

Nä nu borde jag verkligen göra något vettigt här hemma...Flytt om ca 1 vecka, nice :D längtar!

I år kommer jag nog hitta någon att hålla kär, kanske inte mannen i mitt liv, men det kan man aldrig veta i förväg. Förut tänkte jag att det inte finns någon där ute för mig men jag har ändrat mina tankar och försöker tänka positivt hela tiden.

Just det, rensar bland mina kompisar också. Jag är trött på att vara en kompis när det passar sig, så om du känner dig träffad...ja, resten kan du räkna ut själv. Jag vill bara bli av med alla dåliga människor från mitt liv, de som får mig att fundera alldeles för mycket, de som inte ställer upp, de som jag nästan aldrig träffar.

Det är dags för mitt att uppdatera mitt liv, göra mig av med sånt jag borde gjort av med för längesen. Jag tänker inte kämpa längre för något som det inte är värt att kämpa för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback