Jag sitter här och väntar

och det känns som att det är det enda jag gör i mitt liv, mer eller mindre.
Just nu väntar jag på att Mamma och Håkan ska komma, hade för mig att hon sa att dem skulle komma halv 4 men jag hörde väl fel ;) Jag väntar även på att Helena ska höra av sig också, men jag kanske borde höra av mig till henne? Mm jag tror jag gör det faktiskt, snart. Jag väntar även på flytten, ska bli så underbart :D Jag väntar även på kärleken (visst jag dejtar, men på sista tiden blir det oftast inte mer än så :S), jag väntar på att få bli klar med skolan så jag kan hitta något suveränt bra jobb :P Jag väntar även på att jag ska kunna skaffa körkort någon gång + bil dårå :P

så nu har jag skickat sms till Helena också, får se vad jag får för svar. Suck, vad ska jag annars göra ikväll? borde väl städa lite mer men det hinner jag göra imorgon. Måste plugga lite också, måste lämna in den uppgiften imorgon i och med att jag inte har något Internet på Måndag. Aja :) uppdatering kanske sker senare :P Måste skriva mycket nu medan jag kan ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback