Klockan börjar närma sig tolv

Jag vaknade idag tidigare än vad jag hade ställt klockan på, skönt att vakna pigg för en gång skull, tycker inte riktigt om att vakna till väckarklockan, försöker undvika det på helgerna :P Låg och slöade i sängen till efter kl 9 sen kände jag att det var dags att gå upp. Har lyckats packa lite mer idag, nu är det väldigt lite kvar...nu känner jag mer att det är press med städningen :P Men det får bli senare, tänkte snart gå till affären och handla lite, måste även lämna tillbaka mina böcker för jag vill inte ta med dem i flytten, då vet man aldrig vad som kan hända ;)

Hoppas Helena hör av sig snart :)

Har fixat en hel del musikvideos, det är roligare att ha såna på på datorn än bara musik...inte så ofta jag ser videos till musiken så det är roligt :) får lite party stämning här borta ju :D

Just ja, tvätt kl 18, ska ta och titta om det fortfarande är ledigt innan den så jag kan börja tidigare, tänkte tvätta massa dukar och gardinerna som jag har varit duktig och redan tagit ner :)

hmm ska jag lägga en vinare på kylning så man har något att dricka ikväll`? ensam eller inte..Jag har kommit på det att jag har inte varit full sen jag var på festen hos Fredrik och det var väl i månadsskiftet november- december...visst jag drack på nyår men full? ha ha knappast, då var det lagom, men det var ju ett tag sen det med :P

Tänkte ha födelsedags-/ inflyttnings- fest någon gång i framtiden men Johanna ställer till det för mig, för hon jobbar varann helg och så har hon börjat plugga med :P men du får se till att kunna senast i Mars iaf :P

Tänker på dig....

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback