Men va fan!

CSN och dessa förbannade pengar. Jag trodde man skulle få ca 11 000 nu så här i början av termin, nej vet du vad man får? Ca 9000, vilket är både positivt och negativt för då får man mer i slutet av terminen när skolan slutar..men fan , detta visste inte jag...när ändrade dem det här eller har det alltid varit så här? Ja det är ett faktum, jag kommer bli en fattig kyrkråtta...jag har 2 hyror att betala på 6000 tillsammans och sen har jag en hel del räkningar för 2 månader...suck, kan inte någon ge mig ett extra jobb? och maten är slut och jag behöver verkligen storhandla, och jag ska även flytta om ca 1 vecka och det är inte billigt...suck :( Snacka om ångest!! *snyft* det kommer inte bli bättre nästa månad heller för då måste jag betala för flytt av telefon och bredband och det kostar 1000 kr ihop :( usch måste räkna på det här när jag kommer hem, verkligen! se vilka räkningar jag kan skjuta upp, önskar att jag inte behövde göra det men men :S och inte har man någon rik man som kan försörja mig heller, det skulle vara riktigt praktiskt just nu hahahaha...skämtar bara ju ;)

nu måste jag snart dra...puss puss

Btw, CSN har inte samma information när det kommer till skolan. Enligt CSN började min termin v 4 (vilket stämmer) men dem säger även att de HP som jag har samlat in denna termin (som egentligen hör till förra terminen) hör till denna termin...kan ni fatta att jag är väldigt förvirrad eller? Men fick alla poäng igår iaf , så det var tur det :)
Och nu går vi en spärrkurs oxå :S så om jag inte klarar av denna kurs får jag inte fortsätta gå i 2an sen :S men jag fick ju VG på förra terminen så det borde väl inte bli något problem *håller tummarna stenhårt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback