Min veckan

Måndag idag och är rätt trött fast klockan är rätt mycket. Ska ringa till vaktmästaren när dem öppnar telefonerna så han kan komma hit och få bort "odjuren". Sen måste jag plugga, måste skriva min IBU med tanke på att jag inte kommer vara hemma kl 19 idag då den ska lämnas in. Måste betala räkningarna också och se vad slut resultatet blir *suck* Packa lite också kan vara en bra idé :) Har en föreläsning idag mellan 15- 17, skönt med sovmorgon hi hi :)

Tisdag blir det ingen sovmorgon för då börjar jag kl 8 och slutar kl 10, men däremot är det min enda lektion så det är skönt det med. Men va fan, då måste jag bli klar med mina diskussionsfrågor idag också i och med att dem ska vara inlämnade senast kl 12 imorgon...suck men men :) Packa imorgon också :P Hmm vad det denna dag Johanna och jag skulle ses? :P

Onsdag, då har vi vårt litteratur seminarium och det är där vi ska diskutera våra frågor. Kan nog bli intressant :) Bara en lektion igen + sovmorgon, börjar kl 10 och slutar 12 :D Packa återigen he he

Torsdag, jag tror ni nästan kan lista ut hur min dag i skolan kommer se ut idag också. Japp ni har rätt, en lektion. En föreläsning mellan kl 10- 12 :P Packa, packa och packa. Det börjar närma sig nu :D

Fredag, har faktiskt 2 lektioner denna dag hi hi Basgruppsmöte och en föreläsning med bibliotekarien, jag har skrivit upp vad den handlar om, bäst jag kollar upp det. :) Går mellan 10 och 15. Sen ska Jimmy komma till mig :)

Lördag, Helena ska komma hit, vi ska dricka lite vin och se någon film. Det ska bli nice :)

Söndag, Mamma kommer hit och vi ska fixa lite med städning och det sista med flytten. Borde egentligen städa mer innan mamma kommer och det ska jag försöka med hi hi

Så ser min vecka ut på ett ungefär, hur ser din ut?

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback