Nu var det klart :D

Bokhyllan är nere och det mest av skräpet är släng...Tack mamma och Håkan , ni är guld värda :)

va tyst det är här nu, har haft musik på hela dagen men nu när jag inte har det så är det väldigt tyst...tänker hela tiden att jag ska ta och sätta mig framför tvn, men det går ju inte just nu :S Fast snart ska jag gå och titta på någon annans tv he he

ja ja då får du väl vara mitt fel då, för det känns som det..Life is a bith and it can bite really hard (vet inte ens om det blev rätt stavat hi hi)

och inte ett ljud på ett dygn, livet suger verkligen ibland! Jag känner mig inte så mycket värd när inte ens en av mina vänner vill engagera sig och fråga om man vill ses..sluta ta för givet att jag inte kan!! och sluta ta för givet att jag inte vill om jag inte har hört av mig!!!

Folk, vissa av dem fast rätt många, visar rätt stort intresse för mig över Internet eller sms men helt plötsligt blir det tyst. Bara så där, vad väntar dem på? Eller är det så att dem inte var så intresserade egentligen? Nu skiter jag i det här, orka sitta här mer....

Nu ska jag gå en liten bit bara för att få se på tv hahaha...inte riktigt men iaf ;)

Puss puss och ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback