Oj oj nu var det längsen

Jag skrev i bloggen....Pluggar, packar och sånt där så ja, det blir inte så mycket tid över för bloggen.
Från och med måndag kommer jag inte ha Internet på ca 18 dagar så kommer vara väldigt inaktiv på nätet, speciellt här på bloggen...Ni får ha överseende med detta ;)

Jag gjorde ett val. Rätt eller fel, det återstår att se Men ja Johanna du har en poäng, men jag hoppas att du har fel. Men snälla för guds skull om jag nu skulle ha fel, snälla påminn mig så jag inte gör om samma misstag igen. (Som jag visserligen redan gjort förut, ibland är det svårt att lära sig sina läxor)

Skönt, det är Fredag och helg :D Packa och städa hela helgen. På måndag blir det dags för flytt :)

Nej nu måste jag äta något, tänkte ta det lugnt och se någon film oxå, sen blir det att packa, plugga och städa ;) :P

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback