Onödigt vetande

men iaf. Det är så att jag har typ 65 stycken galgar men dem räcker ändå inte :O Då kan man ju verkligen undra hur mycket kläder jag har hi hi 15- 20 stycken av dem går till olika sorters byxor, 5- 10 stycken går till klänningar och kjolar, ca 10 går till jackor och övriga borde vara resterande- som skjortor, tröjor och dyl :P ha ha ja du, jag är verkligen inte klok ;) men dock har jag inte lika många skor, jag har typ bara 10- 15 olika par (kan det verkligen vara så många?), ca 10 olika handväskor, fler än 10 skärp och ca 30 par strumpor ha ha Som sagt, onödigt vetande :P hmm jag tror jag har ca 30 bh-ar oxå he he

ne nu ska jag packa in en 30 min till :P

puss

Kommentarer
Postat av: mie

bra att veta :) tack för att du skrev det så jag inte väntar o blir otålig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback