Sovdags

ja det är väl dags för det snart men det är inte lika mysigt att sova själv...Jag har tänkt lite med det här med flytten, det e första gången jag flyttar till en 2a utan att flytta ihop med någon, det är första gången jag skaffar en dubbelsäng själv! Snacka om hur ensamt det kommer bli i den sängen :S Annars kommer det nog inte bli någon större förändring när jag flyttar, ser fram emot det, jädrans så mycket jag längtar! :D vill flytta nu ju! :D :D
imorgon blir det att packa mer och städa det mesta i lägenheten så att det inte blir så mycket för mig och mamma på söndag, tack för hjälpen mammsing :) Snart har jag iaf packat ner allt jag äger men inte riktigt allt ;) ska tvätta imorgon också, tänkte ta ner gardinerna och tvätta dem med, lika bra :P

nä nu ska jag krypa ner under täcket och slö titta på tvn. Satt och såg Taken förut, suverän bra film och den måste ses! Tack för tipset Sigge :D

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback