Uppdatering om hemtentan

det känns inte som att det alls går bra med den :( jag har ingen inspiration och idag är ingen bra dag men jag måste bli klar...men just nu sitter jag och titta på tvn, men så fort programmet e slut ska jag sätta igång med hemtentan igen...tror, hoppas iaf, att jag får godkänt på 2 av frågorna...för om jag bara har en kvar sen borde det inte vara några problem...någon som kan peppa mig? eller hjälpa mig kanske? snälla? :)

har bara introduktion imorgon så jag kommer komma hem tidigt så jag tänkte hämta typ resten av kartongerna och packa det mesta...någon som vill hjälpa till? ;) hi hi...
snart har vi ett seminarium oxå så jag borde verkligen börja läsa den boken...hmm...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle skriva att jag kanske kan men det ville visst inte riktigt som jag ville :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback