Utmanad

Jag har blivit utmanad och då måste man ju anta utmaningen :)

Den som utmanade mig är melindrha

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så att det vet om utmaningen.

1. Jag är stolt över mig själv att jag börjat plugga på Universitet.
2. Jag har förändrats, kanske för mycket, under ett år på grund av olika omständigheter.
3. Jag är rädd för att bli en sån som hatar killar.
4. Jag har få vänner men dom jag har skulle jag göra allt för! (den dära snodde jag från melindrha :P)
5. Jag är rädd för att bli ensam när jag blir gammal.
6. Jag är ganska lat av mig, rätt ofta :P
7. Jag är deprimerad från och till., tror jag iaf, eller så e jag bara ledsen från och till.

Jag utmanar!
Mia
tallica
c.sundstrom
Stefan
Ida
Thette

kom bara på 6 stycken :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj detta blir svårt :D Måste få lite tid

2009-01-17 @ 19:38:30
Postat av: stefan

Den utmaningen har jag nog redan gjort tror jag men det skadar ju inte att göra den igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback