Välkommen....

Till min nya blogg och till mitt nya liv...

en viss person sa att han inte förstår varför man skriver blogg och skriver massa personliga saker...och det fick mig att tänka efter...så nu har jag tagit bort alla gamla inlägg (för jag försöker ju ha ett nytt liv nu) och jag kommer inte skriva så mycket personligt om mig...mer om vad jag hittar på om dagarna...you don´t like it? läs någon annans blogg då :P

det har inte blivit många inlägg denna vecka men det e för att jag varit i skolan och varit hos han :D

idag tänkte jag bli klar med min hemtenta, håll tummarna för mig att jag kommer bli godkänd oxå :D

kanske uppdaterar senare...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är utmanad i min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback