Wiiiieeeee :D :D :D

Har redan pluggat klart :D fast dock har jag inte läst ut boken men tänkte försöka göra det tills på onsdag iaf :) känner mig riktigt duktig här ju hi hi  :P

Nä nu ska jag ta en dusch, sen ska jag gå och handla lite och ev lämna tillbaka lite böcker. Känner lite tidspress här, börjar kl 15 och måste gå här ifrån 13. 40 och klockan e snart 12 :S måste både duscha och handla och äta innan jag åker. Hur ska jag hinna detta? Duscha och det tar väl en 20 min, sen tar det en 30 min att handla (det tar ca 20 min att gå fram och tillbaka) och äta tar ju en stund oxå....hmm ska jag hoppa över detta istället? hatar att stressa ju...får se vad jag har hemma och äta istället :) fast behöver ju skitpapper egentligen :S får köpa det när jag kommer hem typ eller något...aja det löser sig. bäst jag sätter igång här nu :)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har fått en award i min blogg:)

Postat av: Anonym

Hann du allt du skulle :)

2009-01-26 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback