Wow, grymt förvånad

Jag blev godkänd på min hemtenta, äntligen! men det trodde jag verkligen inte att jag skulle bli för det kändes som att jag inte riktigt höll mig till frågan, men jag är överlycklig över det hi hi  nästan iaf :) jag är iaf nöjd över mig själv :P

har räknat ut hur det står till med min ekonomi denna månad , går typ back 3000 :( men jag hoppas jag kan skjuta upp några räkningar till februari och betala dem då, för då kommer jag, förhoppningsvis, komma ikapp...äsch det löser sig, på något vis :) ska iaf fråga pappa om han kan betala min flytt så länge...snälla :)

nej nu får jag inte ta och glömma bort min tvätt tid som jag har klockan 15...känner mig lite disträ :P

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback