Ändrade planer

Jag vet att Johanna och jag pratade om att ses imorgon för sist vi sågs frågade hon om jag kunde onsdag eller fredag...men nu blev det inte så...men men så blir det när man glöms bort ;)
Imorgon ska jag i stället följa med mamma en sväng till mantorp, hon ska storhandla där och jag har tid att hjälpa till så varför inte? :)
Fler ändrade planer visst...mitt "hemliga uppdrag" kommer inte bli av på söndag för jag hade visst missuppfattat någonting :P men det gör inget :) men jag ska visst få träffa underbarast på söndag för i sista smset han skrev, skrev han "vi ses på söndag"...nice :D

nej nu måste jag verkligen sova...natti natti...saknar min fina :) <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har inte glömt dig jag är senil bara :) men tisdag är jag din :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback