Fredag cirka kl 18

och vad gör jag? har suttit och spelat lite sen jag kom hem :) var ju med mamma idag och vi var och handlade i Mantorp och efter det bjöd hon på mat, mums :D
Saknar min underbara ju! Snälla kom hem snart! Tur att han kommer hem på söndag i alla fall. Men det blir lite tomt och ensamt här när han är den som har oftast tid med mig...Jag kan ju inte umgås med mamma hela tiden ;) i alla fall inte om man vill att jag ska bevara mitt förstånd :) Hon köpte ett par häftiga shorts åt mig idag, tack mamma :)
Nej nu ska jag väl ta och glo lite på tv istället. :) Imorgon blir det storstädning :) på kvällen blir det film, rödvin och chips... :D

Pussar till den underbaraste och bästa mannen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback