Han gör alltid allting bra igen

Ja min älskade pojkvän alltså :) Han gjorde mig jätte glad idag när han skickade ett sms till mig på eget initiativ (det brukar hända rätt ofta, men jag tenderar till att vara lite snabbare än honom när det gäller att skicka sms ;) ) och det som gjorde mig allra gladast var att han skrev älskling i smset :D Han är verkligen den bästa som finns, önskar mig ingen annan än honom :) hi hi  han hade visst hunnit dricka 5 öl och klockan var bara tio ;) Jag hoppas han har roligt i alla fall :)

Idag gjorde jag en god gärning. :) En kvinna frågade mig hur man hittar till "Bomull" och så klart visste jag hur man hittar hit (jag sitter här just nu ;) ) men jag ville inte vilseleda henne genom att ge en vägbeskrivning så jag gick med henne och vägledde henne rätt :) Jag känner mig rätt nöjd faktiskt :D

Suck 1 timme kvar till lektionen. Men det är den SISTA lektionen för denna termin så det känns faktiskt bara bra :) vi ska ha en kursutvärdering och den tar inte så lång tid som vi har schemalagt så förhoppningsvis är jag hemma till 15- 16 tiden :)

Så mina planer för helgen lyder så här:
Jag ska rösta!
Jag ska träffa Johanna imorgon, fredag (fast jag inte fått det bekräftat än ;) )
Jag ska storstäda och med det menar jag:
- Sortera papper, sätta in i pärmar och slänga
- Gå till återvinningen och slänga soppor
- Damma
- Dammsuga
- Diska, och
- Torka golven
Fullt upp alltså :)
På söndag ska jag eventuellt på "hemligt uppdrag" :P
Sen blir det säkert en hel det spelande på datorn
Och så MÅSTE jag ta tag i min träningen igen!

På måndag måste jag ta mig till af oxå, suck, kommer ju va jätte mycket folk där :( men jag måste så har inte så mycket val...ingen som har ett arbete åt mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback