I miss you Baby!

Men imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa dig :) visserligen skulle jag kunna komma till dig redan i natt..hmmm det är någonting att tänka på ;) Jag ska ju träffa mamma imorgon vid 11 tiden så ska vi ut och handla men jo jag kanske ska träffa min fina ikväll i alla fall, det skulle ju vara riktigt härligt :D det är ju typ bara en timme kvar tills han ska sluta jobba, hm ska skicka sms och fråga :P vill pussa och krama honom ju! :D Du är så härlig och underbar, min älskade Fredrik :) Nu har jag i alla fall skickat iväg smset, får se vad han säger. För om han säger ja (vilket jag nästan är helt säker på) så måste jag hoppa in i duschen innan jag ska träffa honom, kan ju inte lukta blä thihi

Pussar till den enda i mitt liv <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback