I sanningens namn

Jag vet inte hur jag ska börja med detta inlägg, delvis för att jag inte är helt nykter. Men jag är störd, jag är störd på vissa människor...vissa döljer saker för sina partner och andra offrar mer än vad de borde...ja jag dömer er för så ska det inte vara. Dels dömer jag er för att jag inte ens kan tänka mig att dölja banala  saker som till exempel att jag ska träffa vänner, att jag har köpt  nya kläder eller att jag har köpt alkohol och att jag ska festa med mina polare. Och vet ni vad, jag syftar inte bara på en person utan minst tre personer. Och är det lustigt om jag säger att jag känner inget av detta, jag känner att jag har min fria tid som jag kan göra mer eller mindre vad jag vill men även att jag kan berätta vad som helst för min pojkvän. Om man måste dölja något för din partner, är det verkligen ett bra förhållande då?

Min film jag såg är slut nu så nu vet jag inte vad jag ska hitta på och det är rätt svårt att skriva när man inte är helt nykter ;)

har försökt ringa till underbarast men kommer bara till telefonsvarare ju :( saknar dig <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback