Love is in the air....

ah det är underbart att vara kär, helt enkelt underbart! :D den här helgen blir första gången jag inte får träffa min underbara, annars har vi träffats varje helg. Men jag betvivlar inte att det kommer gå bra för det kommer det göra :) frågan är bara vad JAG ska hitta på? hm...familjen ska fira nationaldagen i Skänninge och jag funderar på att följa med men jag vet inte om jag är så sugen faktiskt men vad ska man annars göra? städa hela lägenheten kanske? :P

sötast gav mig rabarber igår så idag har jag varit hos mamma och hon har hjälpt mig att göra kräm och en paj, mums :D självklart ska jag dela med mig till Fredrik :P

nej nu är det dags för mig att sova tror jag allt... :)

massa pussar och kramar till den finaste som finns! :D saknar dig redan ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback