Lycklig :D

Japp jag är grymt lycklig, livet kunde nog inte vara bättre, visst mer pengar skulle väl inte vara fel men jag är inte olycklig för att jag inte har massa pengar :) Min älskade var och slängde mina soffor igår, alldeles själv, tack, det betyder så mycket för mig att du ville göra det :) Gårdagen var härlig för jag fick vara med min kära innan han ska fara iväg på Sweden rock festival :) jag tror nog han kommer få roligt där :) Jag bjöd på äpple paj och vaniljsås igår...mums :) och så färgade jag hans hår oxå, det blev nog bra hi hi ;) saknar honom redan ju!

Nej nu måste jag fixa i ordning mig för skolan...ha det gött alla!

Pussar till den underbarast och bästa i mitt liv <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback