Praktikplats

idag var  jag på möte angående praktikplats i sommar och nu är jag faktiskt mer positiv till detta, i alla fall så länge jag får den praktiken jag vill ha :)

just nu är jag hos min kära pojkvän fast han är inte hemma just nu men snart så :) idag fick jag äntligen en nyckel till hans hem *lycklig* :D

senare idag ska jag på ett till möte, då ska jag träffa soc. och försöka få lite pengar ;) men lite pengar kommer jag nog lyckas få, jag hoppas bara på att det kommer bli tillräckligt så jag kan betala min hyra i alla fall :)

härligt väder ute idag! Idag har jag på mig en skön sommarklänning. Just ja, gullet var lite elak och skrattade åt att jag har bränt mig :P detta att jag bränner mig fast jag använder solkräm (jag använder solkräm som är 30) får mig att fundera på om solkräm verkligen fungerar...Jag ser verkligen inte klok ut just nu i och med att jag har fläckvis bränt mig...så jag ser nog nästan ut som en prickig korv ;) fast istället för prickar så har jag fläckar :P

nä nu får det räcka för den här gången...

Fredrik <3 Cecilia = Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha prickig korv låter nice :) hur har hon det på måndag? ledig dag för mig då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback