Så vad har hänt sen sist?

Hm det var väl i torsdags jag skrev senast om jag inte minns fel? :)
I fredags var Fredrik på fest med jobbet och efter den tog han med mig på fest hos Elin, det var rätt trevligt fast stackars min älskling blev visst väldigt full så han ville gå hem och sova :) och det hade jag inget emot för jag hade ändå inte druckit något...

sen på lördagen blev det barnkalas hos Johanna. Lilla Joel hade fyllt 2 så jag var där och firade honom, det var trevligt :) efter det åkte jag hem för att tillbringa lördag kvällen med Helena :) jag må säga att vi hade riktigt skoj :) först grillade vi lite och drack en hel del :P på kvällen drog vi ut till Zebban och där hade vi skoj fast det inte var så mycket folk :) Det var ett kort uppträdande där med Anniela, hon var rätt bra faktiskt :) Och Helena och jag var bäst på att nobba alla som ville dansa med oss, det var skoj he he :P

när jag kom hem på natten väntade min älskade på mig, så gulligt så :) söndagen blev lugn för jag mådde inte alls bra :S men på kvällen cyklade jag hem till finast för att umgås med honom. Vi slöade framför tvn och såg två filmer. Den ena hette
JCVD och den andra  Bläckhjärta. Jag tyckte båda två var bra men Bläckhjärta var lite mer min genre :) Bra filmval av min älskade i alla fall ;)

idag har jag varit och sökt lite arbeten på Lundby arbetscentrum, jag var där typ mellan 10 och 11.30. Finns ju faktiskt inte överdrivet mycket arbeten att söka tyvärr men man får göra sitt bästa... :) hi hi finast var så gullig i morse för han la täcket på mig, han trodde väl att jag frös eller något men det var i vilket fall urgulligt :D

snart dags att laga lite mat här...funderar på om jag ska göra fiskpinnar med färskpotatis :)

vad har ni gjort i helgen då?

pussar till min underbara pojkvän <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback