Svårt...

Ja det är mycket svårare än jag kunde ana att vara ifrån min fina...det är första gången vi är ifrån varann på det här viset...vanligtvis när vi är ifrån varann brukar vi vara i samma stad, i alla fall i Östergötland. Men nu är han 60- 70 mil bort :( och, det här kanske låter knäppt, men jag vill så gärna skicka sms till honom  hela tiden men jag vill inte störa...detta är hans tid, då ska inte jag störa så klart :) äsch jag är bara kär och galen , och saknar honom förbannat mycket :)
han kommer hem på söndag (om jag inte minns fel) och det är inte så många dagar dig, så jag överlever nog ;)

hi hi  jag kanske ska gå på en sak på söndag som kan bli intressant, detta bara för eget intresse för att veta vad man kanske vill ha i framtiden... ;)

rösta hade jag tänkt att göra också :) vet ni jag har inget planerat för helgen (förutom fredag då jag skulle träffa Johanna en sväng?) så har ni förslag vad jag kan hitta på? det värsta är ju att jag har ingen att umgås med så det jag vill ha förslag på är sånt man kan hitta på själv :) jag kan följa med familjen på lördag men jag känner faktiskt inte för det, jag känner mig lite "blå" för tillfället men det är nog bara för att jag känner mig ensam. och då tänker ni säkert, men det är väl skönt att vara ensam ibland? Jo visst är det det , men jag är nästan alltid ensam förutom när jag träffar min pojkvän. och honom träffar jag inte jätte ofta, visste mer eller mindre varje helg men inte så ofta under veckorna. Det kommer bli tråkigt i sommar att bara sitta ensam hemma och glo men men inget jag kan göra åt i alla fall :(

nej nu är det dags att göra mig i ordning för skolan...och vet ni vad? idag är det sista dagen i skolan! :D sen är det sommarlov! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

fast jag ska boka dig mycket i sommar så du vet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback