Time to sleep and dream about sheep ;)

nä kanske inte det brukar jag inte drömma om :P det blir nog att drömma om min söta och underbara pojkvän istället :)

imorgon blir det nog att städa lite och så ska jag / MÅSTE jag sätta igång med min träning igen, det ska nog gå bra hoppas jag i alla fall. Jag ska väl ha fest på midsommar om det nu kommer något folk vill säga, påminde sötast om att han skulle höra med sitt team om dem ville komma :) av mitt team blir det väl bara Helena och Challe som kommer, om dem nu kan höra av sig hi hi :P

Jag längtar efter dig min älskade, fast vi sågs i förmiddags så längtar jag efter dig och saknar dig. Det känns så tomt utan dig, utan dig känns det som att det är något som fattas. Skönt att du bara jobbar till onsdag natt denna vecka. Just ja det påminner mig om att jag har tvätttid på onsdag, om jag inte minns fel ;) får ta och kolla upp det imorgon så jag inte är helt förvirrad.

har träffat Johanna idag, vi pratade minne och så, det var trevligt fast lite obehagligt ha ha. Jag tänkte lite mer på det där vi pratade om och jag har kommit fram till att nej, jag vill inte ha någon som är ute efter dig, Johanna, även om jag skulle råka bli singel. du vet nog vad jag menar om du tänker efter ;) Det räcker med två i mitt liv som har varit ute efter dig fast dem varit ihop med mig, aldrig mer säger jag! Jag är nöjd med min skatt som jag har hittat och jag kommer behålla den och försvara den så ingen kan ta min skatt ifrån mig ;)

dags att nanna kudde och drömma om sin egen McDreamy ;) Pussar till den bästa i mitt liv <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback